wtorek, 11 czerwca 2013

"Sił dodaje mi liczenie na szansę, nie pewność, lecz swego rodzaju zakład z samym sobą. I choć możecie nazwać mnie marzycielem albo głupcem, czy jeszcze kimś innym, wierzę, że wszystko się może zdarzyć" PAMIĘTNIK Nicholas Sparks

Witam:) Dość długo mi zeszło by znowu napisać jakiegoś posta. Dochodzę do wniosku, że chyba kiepsko mi to idzie... Może jednak nie mam daru do pisania... No nic, życie pokaże, czy się zrealizuję pod tym względem czy też nie.
Wróciłam z obczyzny, po czym znowu wyjechałam (wakacje), by zaznać smaku wolności i ciepłych promieni słońca bo w naszym kraju, jak nie zima to jesień ;) Wróciłam z nową energią do działania. A nóż tym razem znajdę pracę w kochanej Polandii  ;) Bo przecież się założyłam z samą sobą, że tym razem dam radę... Zrealizuję swoje marzenia i będę jeszcze bardziej szczęśliwa niż jestem :) I możecie nazywać mnie marzycielem lub głupcem, ale je jednak wierzę, że wszystko może się zdarzyć :) Buziaki:*
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz